Csibemájjal töltött sertésszelet




Hozzávalók:

- 20 dkg csirkemáj,
- 1 fejvöröshagyma,
- 2 csipetnyi őrölt bors,
- 2 csipetnyi majoránna,
- só,
- 1/2 csomó petrezselyemzöld,
- 2 dl brandy,
- 60 dkg sertéscomb,
- 10 dkg liszt,
- 2 tojás,
- 20 dkg zsemlemorzsa,
- 4 dl olaj.

Először elkészítem a májpürét. A csirkemájat és a hagymát apróra vágom. Egy kanál olajon megpirítom, törött borssal, morzsolt majoránnával fűszerezem, kissé megsózom, és. Meghintem finomra vágott petrezselyemzölddel. A tűzről leveszem, és hozzáöntök egy kevés brandyt.

A sertéscombból nagyobb szeleteket vágok, vékonyra kiverem és megsózom.
A resztelt májat beletöltöm, majd a hús széleit ráhajtva batyu alakúra formázom.
Fogvájóval vagy hústűvel összetűzőm a húsokat.

Lisztbe, felvert tojásba és zsemlemorzsába mártom, majd bő, forró olajban pirosra sütöm a töltött szeleteket.

Jól lecsöpögtetem, éles késsel hosszanti felében kettőbe elvágva felszeletelem és díszítem. Bő olajban sült szita burgonyával körítem.